سامانه یکپارچه ذینفعان یا همون دی دی ان  ( DDN )  به ادرس 

ddn.csdiran.com

این قابلیت رو داره که شما  سهام های مشترک یا خودتون رو چک کنید که شرط ورود به این سامانه سجامی شدن ( احراز هویت ) هست که در اول صفحه هم تاکید شده  وقتی وارد پنل شدین  از قسمت میز  خدمت یکسری گزینه ها دارید من جمله  اصلاح مشخصات  / حذف کد بورسی اشتباه /  انتقال به وراث که گزینه هاش در عکس مشخصه

درخواست اصلاح  که بزنید همون پایینترش  میتونید کد بورسی قدیم یا اشتباهش رو هم بذارید تا حذف بشه

 

 

میز خدمت الکترونیک چیست؟

در راستای احترام به حقوق شهروندی در نظام اداری و به اعتبار چشم انداز خود به عنوان سازمانی «چابک، هوشمند، قانون مدار و پاسخگو » خود را مکلف به ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع می دانیم، از همین رو به جهت ارتقاء رضایت مندی شما کاربران گرامی مفتخر هستیم این خدمات را از طریق درگاه یکپارچه ذی نفعان بازار سرمایه بدون نیاز به مراجعه حضوری به ذینفعان سجامی شده در قالب میزخدمت الکترونیک ارائه دهیم.

استقرار این سامانه با توجه به گستردگی ذینفعان در سراسر کشور دارای مزایای فراوانی چون ارائه خدمات غیر حضوری در حوزه عملیات سهامداری و حقوقی ، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به درخواست ها در اسرع وقت تسریع در امور محوله و چابکسازی سیستم در ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع ، کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک شهری و دهها خدمت دیگر در پی خواهد داشت.
نحوه ثبت درخواست در میز خدمت الکترونیک

برای این منظور کافیست از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه وارد صفحعه شخصی خود شوید و قسمت میز خدمت الکترونیک را انتخاب و بر روی “ثبت درخواست” کلیک نمایید. موضوع درخواست را از لیست درخواست­های مندرج در صفحه میز خدمت انتخاب نموده و اقدام به تکمیل موارد مربوطه فرمایید.

❄️ خدمات ارائه شده در میز خدمت الکترونیک
🎯اصلاح مشخصات
به منظور رفع مغایرت مشخصات سهامداران حقیقی و مشخصات ثبتی سهامداران حقوقی با مشخصات موجود در سامانه پس از معاملات، اصلاح مشخصات انجام می‌شود. اگر انجام درخواست ارسالی مستلزم اصلاح مشخصات کد معاملاتی باشد ، شرکت مجاز می‌باشد که کد معاملاتی را اصلاح نموده و درخواست مربوطه را انجام دهد.

🎲مدت زمان امکان انجام معامله حداقل ۳ روز کاری پس از اصلاح مشخصات می باشد . و نظر به اینکه تمامی اقدامات به صورت مکانیزه صورت می‌گیرد، چنانچه این مدت به دلیل اشکال در برنامه‌های نرم‌افزاری خارج از اراده و قهری ، طولانی‌تر شود و یا کد معاملاتی به دلایل دیگری از حالت غیرفعالی خارج نشود ، مسئولیتی متوجه سمات نخواهد بود.

🎯اعلام مغایرت در میزان موجودی سهام و درخواست بررسی آن
در این خدمت مغایرت در میزان موجودی سهام مشاهده شده در سبد دارایی سهامدار بررسی می‌گردد.

🎯درخواست رفع ممنوع از فروش اشخاص حقیقی/حقوقی
اشخاص حقیقی و حقوقی که در دو سال گذشته فروش نداشته باشند و ارزش ریالی سبد دارایی آنها، بالای ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال باشد. جهت جلوگیری از سواستفاده احتمالی از کد معاملاتی ایشان، ممنوع از فروش می‌گردند

🎯 انتقال دارایی متوفی به وراث
این خدمت امکان پیگیری مراحل انجام درخواست انتقال دارایی اوراق بهادار متعلق به سهامدار متوفی میان ورثه ایشان را فراهم می نماید. درخواست لزوما توسط یکی از ورثه می‌بایست ارائه شود.
🎯 پیگیری پرونده توقیف اوراق بهادار
این خدمت امکان استعلام درخصوص مرجع دستور دهنده توقیف و یا پیگیری مراحل اجرای دستور رفع توقیف اوراق بهادار را فراهم می‌آورد. درخواست لزوما توسط محکوم-علیه (سهامدار) می‌بایست ارائه شود.

🎯 استعلام مدارک و مستندات جهت توثیق و فرآیندهای مرتبط
در این خدمت مدارک و مستندات ضروری جهت انجام درخواست توثیق اوراق بهادار، رفع توثیق، فروش و استعلام اوراق بهادار توثیق شده به متقاضی اعلام می‌گردد.

🎯 درخواست نمونه وکالتنامه جهت توثیق اوراق بهادار
در این خدمت نمونه وکالتنامه پیشنهادی جهت توثیق اوراق بهادار به متقاضی ارائه می‌گردد.

🎯 پیگیری پرونده توثیق اوراق بهادار
این خدمت امکان پیگیری مراحل انجام درخواست توثیق اوراق بهادار، رفع توثیق، فروش و استعلام اوراق بهادار توثیق شده را فراهم می‌نماید.

🎯 استعلام مدارک و مستندات و فرآیند جهت تایید وکالتنامه فروش اوراق بهادار
در این خدمت مدارک و مستندات ضروری جهت تایید وکالتنامه‌های با موضوع فروش اوراق بهادار و فرآیند موبوطه به متقاضی اعلام می‌گردد.

🎯 درخواست نمونه وکالتنامه جهت فروش اوراق بهادار
در این خدمت نمونه وکالتنامه پیشنهادی جهت فروش اوراق بهادار به متقاضی ارائه می‌گردد.

🎯شکایات، پیشنهادات و انتقادات
در این خدمت امکان ثبت و پیگیری شکایات، پیشنهادات و انتقادات توسط سهامدارن وجود دارد.